MİN(İK) HABERLERE DEVAM ;)

Mini haberlere kaldığımız yerden devam istiyorum bu hafta da. Umarım keyifle okuyacağınız yeni bir gündemi paylaşmış olurum sizlerle ;). 

KAYNAĞIM İNSAN KAYNAKLARI UZMAN YARDIMCISI

Bugün İpek Hanım’ın websitesini açtığımda karşıma İK Uzman Yardımcısı ilanı çıktı. Kendisine ve çalışmalarına olan hayranlığımı bilirsiniz. Üstelik danışmanlığını üstlenmiş olduğu bir projede tüm İK fonksiyonlarında görev alabilecek bir uzman yardımcısı arayışı söz konusu. Hatırlarsanız daha öncesinde İpek Hanım’ın Linkedin üzerinden tartışmaya açtığı “Yeni işinizi arıyorsunuz. İki şirket alternatifiniz var. Hangisine göre tercihinizi yapardınız?” başlıklı bir anket vardı. Ben ankette iyi yönetici seçeneğini işaretlemiştim ve hala iyi yöneticinin, bir yeteneğin keşfedilmesi ve geliştirilmesinde katkısının oldukça fazla olduğu inancına sahibim. Uzman yardımcısı pozisyonu için de iyi ve öğretici bir yönetici olacağını düşündüğüm İpek Hanım’ın aradığı pozisyonun detaylarına “Kaynağım İnsan” sitesinden ulaşabilirsiniz. Hadi İstanbullu yeni yetenekler tık tık 😉

BİRLİKTE İK ile NİHAT ÇUKURKAYA

Nihat Çukurkaya kim diye sorabilirsiniz, hemen yanıtlayayım: Kendisi Ceva Logistics Dünya İK Başkan Yardımcısı. Neden burada bahsediyorum diye sorarsanız da kendisinin İstanbul Ticaret Üniversitesi Eminönü Kampüsü’nde vereceği “Bir Başarı Hikayesi” isimli bir seminerinin olduğu. 17 Mart Cumartesi günü saat 14:30’da Birlikte İK tarafından gerçekleşecek olan seminer ücretsiz olup Ceva Logistics’in sürdürülebilir başarısının detayları aktarılacak. Ben seminere tüm İK profesyonellerinin katılması gerektiğine inanıyorum. Çünkü mavi – beyaz yaka ayırt etmeksizin hızla büyüyen bir kurumun gelişim sürecini, yıllardır emek harcamış / harcayan ve kendi kızının resmini “biz böyle bir aileyiz” diyerek sunumlarına koyabilecek kadar samimi bir çalışandan dinlemek ayrı bir duygu. Ayrıca sektöründe ilk IIP sertifikasına sahip bir kurumun başarısının mutlaka diğer kurumları da aydınlatacağı inancındayım.

İK SOHBETLERİ 

Kendisini yeni keşfettiğimi düşünürken aslında İpek Hanım’ın daha önce kendisinden bahsetmiş olduğu yazıyı buldum biraz önce. Ama yine de değinmek istiyorum çünkü yepyeni bir İK bloğundan üstelik karşı cins bir İK Profesyoneli tarafından yazılmış olan bir blogtan bahsediyorum. Selim Arda Üçer tarafından kaleme alınan “İK Sohbetleri” oldukça samimi bir dil ile kaleme alınmış ve paylaşımlarını son sürat arttırmış durumda. Yazılarının hepsini heyecanla ve keyifle okuma duygusunu yaşadığım ve aynı heyecanı sizlerin de hissedebileceğine inandığım için paylaşmak istedim. 

Bol “değer”li günler

Merve

Yorum bırakın