İK’DAN MİNİ HABERLER

Hepsinden birer yazı yazabilir miydim? Belki de evet… Ama şu son günlerde zamanın ne kadar değerli olduğunu bir kez daha anladığımı itiraf etmeliyim. Bu nedenle mini başlıklar halinde gündemde neler olup bitmiş, neleri yakalayıp sizlere sunabilmişim özetle bahsedeceğim. Keyifli okumalar 😉 

İZGÖREN AKADEMİ’DEN SÜRPRİZ

Ahmet Şerif İzgören adını duymayan yoktur herhalde. Verdiği beden dili eğitimleri ve can alıcı başlıkları ile ünlenmiş kitapların yazarı kendisi. Son dönemde de İzgören Akademi bünyesinde yer alan on-line eğitimlerle gündemden düşmeyeceğini yeterince kanıtladığına inanıyorum. Vizgo.net olarak isimlendirdiği on-line eğitim sitesinden eğitim setlerine ulaşabiliyor, testlerine girip sertifika sahibi olabiliyorsunuz. Vizgo.net oldukça büyümüş olacak ki yeni videoların eklenmesi için de çalışmalara başlanmış. Yukarıda paylaşmış olduğum video da “mülakat halleri”nin kamera arkası. Ben izlerken çok eğlendim. Çok eğlendim diyorum, çünkü birebir İK profesyonellerinin başına gelen / gelebilecek güzel bir örnek. Haliyle sizlerle paylaşmadan geçmek istemedim.

İK GÜNDEMİ

Emre Kavukçuoğlu da bildiklerini paylaşmaktan asla çekinmeyen bir İK Profesyoneli. Bloğunu takip edenler iyi bilir; özellikle yabancı kaynaklı raporları paylaşıp çeşitli mini anketler yaparak Türkiye İK gündemini aydınlatmaya çalışır. Geçenlerde paylaşmış olduğu Mini İK Anketini bugün bloğunda sonuçlandırmış. “İK Gündemi” adresinden anket detaylarına ulaşabilirsiniz. Bir de ekleme yapmak istiyorum: Anket sorularında inşaat sektörü seçeneklerde yer almasa da kendisinin inşaat sektörü ile ilgili de bir grafik paylaşmış olması beni oldukça mutlu etti.

MERCER GÜNDEMİ

İnsan Kaynakları Zirvesi’ni hatırlarsınız, iş dünyasında dönüşüm her yerde diye zihinlerimize kazımışlardı. Mercer da “Dönüşüm İnsan Kaynakları alanında da var.” diyerek 15 Mart Perşembe günü “İK’nın Gündemi ve Değişen Dinamikler Konferansı”nı gerçekleştirecek. Konferansın ana teması Ücret Yönetimi olup katılımın ücretsiz olması da oldukça cazip olmuş ;). İstanbul’da çalışıyorsanız ve Mercer tarafından ulaştırılmış bir davetiyeye sahipseniz mutlaka değerlendirmelisiniz diye düşünüyorum.

PERYÖN KOKTEYL

Bu akşam Peryön İç Anadolu Şubesi’nin Kokteyli vardı. Yeni dönemi karşılamak ve geçmiş dönemi tebrik etmek adına gerçekleştirilen organizasyona maalesef katılamadım. Ama katılan arkadaşlarımdan aldığım haberler oldukça hoş. Ankara İK profesyonelleri Peryön İç Anadolu Şubesi’nin 2011 döneminde başarılı etkinliklere imza attığına şahittirler. 2012 döneminde de aynı yoğunluk ve verimliliği kendilerinden beklediğimizi ve başarılarının devamını dilediğimizi söylemek istedim.

Bol “değer”li günler

Merve

Bir Cevap Yazın

