3 YENİ HABER

Kasım ayı yazılarımı 3 yeni haber ile başlatmak istedim. Malum, gündemi takip etmek önemli… Bu nedenle keyifli okumalar dilemekten başka bir şey düşmüyor bana…

YENİ İK

Ekim ayındaki son yazım Türker Baş’ın Linkedin üzerinde açtığı tartışma grubuna aitti. Amatör / profesyonel tüm İKcılardan gelen yorumları sentezleyerek yeni bir Türkiye İK Modeli yaratma amacını taşıyan Türker Baş, son tartışma konusu hakkında makalesini yayınlamış bulunmakta. Aşağıda linkini paylaştığım makalesi için yorumum muhteşem bir bilgi kaynağı olduğu yönünde. Size de iyi okumalar dilerim:

“Y Kuşağının Ayırt Edici Özellikleri”

KAYNAĞIM İNSAN

Bloğumu takip edenler sıkı bir İpek Aral Kişioğlu takipçisi olduğumu iyi bilir. Bugün okuma fırsatını bulabildiğim yetenek yönetimi ile ilgili yazısını sizlerle paylaşmadan geçmek istemedim. Amerikan kaynaklı yazıda Türkiye’den de pek çok anekdot bulabiliriz bence.

 “Yetenek Gerçekten Kıt Kaynak Mı?”

YENİBİRİŞ – MUTLU GELECEK İK PROJESİ

Yenibiriş.com İK profesyonellerine yönelik “Mutlu Gelecek İK Projesi”nin ilk etabını tamamladı. İK profesyonellerinin ücretsiz koçluk desteği aldığı bu projede bazı katılımcıların görüşlerinin de yer verildiği bu yazıyı okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum.

Yazıya “Mutlu Gelecek İK Projesi Tamamlandı” linkinden ulaşabilmenin yanında ikinci etabın da yapılacağı ve başvuruların Kasım ayında başlayacağı bilgisi mevcut. Başvuru için de linki sizlerle paylaşıyorum:  www.yenibiris.com/mutlugelecek_ik  

Bol “değer”li günler

Merve

Yorum bırakın