BU BLOG PERYÖN İK BLOG YARIŞMASI’NDA YARIŞIYOR!

Peryön İK BLog ÖdülleriYaşadığım heyecanı ve coşkuyu anlatmanın bir yolunu bulamadım bugün. Başlıkta da gördüğünüz gibi HRoad ile birlikte Peryön İK Blog Ödülleri 2014′te yarışıyorum! 🙂

Dün başlayan İK Blogları oylaması; oylama sonuçlarına ve juri değerlendirmelerine göre belirlenecek; Peryön İK Zirvesi’nin ikinci günü olan 5 Kasım’da ilk üç blog açıklanacak…

Bilginin paylaştıkça değer kazandığına inanan biri olarak; 2010 yılından beri insan kaynakları, iş dünyası, iletişim ve benzeri konulardaki yazılarımı sizlerle paylaşıyorum. Bu süre zarfında aldığım birbirinden güzel yorumlar, kazandığım tecrübeler ve sahip olduğum dostluklar da cabası oldu benim için… Yani katkılarınız sayesinde yıllardır öğreniyorum, gelişiyorum ve büyüyorum.

Şimdi de yine öğrenmek, yine gelişmek ve yine değer katmak için kolları sıvadım 🙂 . Yarışmaya ilk defa katılmış olmanın verdiği coşku dışında HRoad’un daha çok gelişmesi ve büyümesi fikri de beni oldukça heyecanlandırıyor. Bu fikrime siz de destek olmak isterseniz; inanın çok mutlu olurum. 🙂

MerveDestekleriniz için oylama sayfasında ismimin bulunduğu kutucuğu işaretleyip oy vermeniz yeterli olacaktır. Şimdiden çoook teşekkür ederim 🙂 .

Bol “değer”li günler,

Merve

Bir Cevap Yazın

