YENİ HROAD – İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ

HRoad_Logo

Uzun bir aradan sonra yenilenen yüzü ile yeni HRoad’u sizle tanıştırmak istedim bugün :).

İlk blog yazımı 2010 yılında yayımlamış biri olarak logo yaratma ve facebook sayfası oluşturma konusunda geç kaldığımın farkındayım. Ancak insan kaynaklarının bir yol; bloggerlığın bir yolculuk olduğunu düşünürsek hiç bir şey için geç kalınmadığını söyleyebiliriz sanki :).

Yeni logomda da; baş koyduğum yola yapılan bir yolculuğu ve bu yolculuğun hiçbir zaman bitmeyeceğini anlatmaya çalıştım. Hissedilen mutluluk ve alınan keyif de cabası tabiî ki… 😉

Açıkçası içime sinen bir çalışma ile karşınıza çıktığıma inanıyorum ben. Umarım sizin de beğeninizi kazanabilmiş ve mutlu edebilmişimdir. Logomu yukarıda paylaştım. En güncel haberlerimi de artık HRoad’un facebook sayfasından sizlere duyuracağım.

Şimdiye kadar göstermiş olduğunuz tüm desteğiniz, ilginiz ve sevginiz için teşekkür ederim :).

Bol “değer”li günler,

Merve

2 thoughts on “YENİ HROAD – İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ

Bir Cevap Yazın

