HERKES YAZDI BİR BEN YAZAMADIM: PERYÖN 21. İNSAN YÖNETİMİ KONGRESİ

peryönHerkes yazdı bir ben yazamadım, stres oldum :). Kongrenin etkisini hala iliklerime kadar hissediyorum çünkü. Tek bir paragrafla özetlenecek ya da tek bir yazı ile geçiştirilecek iki gün geçirmedim çünkü. Olaylı İstanbul inişlerimi bana unutturacak kadar, en az geçen seneki kadar güzel bir zaman yaşadım çünkü…

Peryön 21. İnsan Yönetimi Kongresi 5-6 Kasım tarihleri arasında Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı’nda  gerçekleşti. Ciddi bir emeği daha girişte hissedebiliyorsunuz zaten. O yüzden bu kadar pembe ve hayat dolu ayrıldım diyebilirim ;). Sosyal medya üzerinden görüştüğümüz, birbirimizin yazılarını okuduğumuz arkadaşlarımızla canlı canlı görüştük bir kere. Oturumlar o kadar güzel içeriklere sahipti ki hep arada kaldık ve bu sefer yan yana oturup dinlemek yerine dağılmak zorunda kaldık. Ben bu sene blogger masalarında aslında ne kadar çok paylaşımcı bir kitlemizin olduğunu fark ettim mesela. Hatta ‘‘Bu kadar çok yazan var mıymış? Vay beee!’’ dediğimi hatırlıyorum ;). İnsan kaynakları alanında kaynak kıtlığı yaşadığımız iş dünyası için çok güzel bir adım attığımıza inanıyorum. Ayrıca Avrupa’nın en büyük zirvesiydi değil mi bu zirve? Artık uluslar arası bir kongreye katıldığımı buram buram hissettim. Uluslar arası bir Peryön vardı bu kongrede ve bu, gerçekten hem İK dünyasına hem de iş dünyasına ciddi bir başarı demek. Ayrıca pek çok işbirlikçi firmamızı tekrar görme, eski iş arkadaşlarımla görüşme ve yeni iş kolları, yeni işbirlikçi olabilecek firmalar tanıma fırsatım oldu. “Ay’dan Tutulması” da yaşadık. Hepimizi gururlandırdı Aydan blog ödülleri birincisi olarak… Üstelik zor bir sağlık döneminden geçtiği şu günlerde ciddi bir başarı elde etti. Bizim de kalbimizi, gururumuzu okşadı.

Özetle; birkaç küçük detay dışında her şey muhteşemdi. Yeni bilgiler edinmenin dışında okunacak pek çok kaynağım var Peryön sayesinde, okudukça da tek tek paylaşacağım. Ama aklımda kalanlar ve notlar arasına sıkışmışları hemen aktarma çabası içerisindeyim. Bu yüzden bir sonraki yazımı heyecanla bitirmeye çalışıyorum.

Ha bir de bize bu kadar blog masaları ayıran, her birimizi tek tek davet eden ve kaynak elçilerini ödüllendiren Peryön’e de teşekkür etmemek en büyük haksızlık olur. Tekrar ellerinize yüreğinize sağlık 🙂

Bol “değer”li günler,

Merve

One thought on “HERKES YAZDI BİR BEN YAZAMADIM: PERYÖN 21. İNSAN YÖNETİMİ KONGRESİ

  1. Geri bildirim: PERYÖN 21.İnsan Yönetimi Kongresine Dair İK Bloggerların İzlenimleri « Gökhan Yılmaz

Bir Cevap Yazın

