SEVGİLİ DIŞ KAYNAK

Sevgili Dış Kaynak, 

Yeri geldi açık pozisyonlarımızı kapattık, yeri geldi çalışan memnuniyeti için çalıştık, yeri geldi bordrolarımızı yaptık, yeri geldi yöneticilerimi 360 derece değerlendirdiniz, yeri geldi eğitim verdiniz vs vs. Yani aslında tüm İK süreçlerinde ihtiyacımız olduğu her anda hızır gibi yetiştiniz imdadımıza.  

Karşılıklı bir anlaşmaydı belki bizimkisi ama karşılıklı memnuniyet en öncelikli konumuzdu. İşte bu noktadan biraz bahsetmek istiyorum ben de… Siz İK fonksiyonları dışında müşteri memnuniyetinin de ciddi bir öneme sahip olduğu kurumlarsınız. Çünkü imaj her şeydir aslında. Bu nedenle “Çalışanınız sizin markanızdır…” cümlesi en çok sizin için önemlidir.  

Lütfen çalışanlarınızın mutluluğunu önemseyin. “Mutlu olmayan bir çalışan işini de mutsuz olarak yapacaktır.” diye siz de biz de avazımız çıktığı kadar bağırıyoruz, değil mi? Ben bu hafta yaşadığım olayı çalışanın/danışmanın mutsuz olması, işini sevmemesi vb. bir duruma bağlıyorum. Kişi / kurum adı ve olayı paylaşmayacağım. Etik olarak doğru bulmuyorum. Ancak biraz daha dikkatli davranmak adına bu yazıyı yazma ihtiyacı hissediyorum. 

Aslında dış kaynak hizmetin uzmanlaşma için çok daha faydalı olduğunu düşünen biriyim. Ancak konu ile ilgili uzmanlıklarınızı danışmanlarınız için de uygulamanız gerekir. Müşteri memnuniyetinin özünde iç müşterinizin de markanızı ifade edebilmesi sizin kurumsal olarak gelişmenizin en büyük yapı taşı olacaktır. 

Her zamanki gibi bol “değer”li günler, 

Merve  

Bir Cevap Yazın

