KALBİ ATAN İSTANBUL

Farkındayım tatile gitme, işleri toparlama haliyle biraz yoğun olma biraz adaptasyon süreci derken paylaşımcıl bir ağustos ayı yaşatamadım. Bu nedenle hemen kısaca bu sürede neler oldu, neleri keşfettim ya da tekrar hatırladım özetlemek istiyorum. Güzel bir İstanbul tatili vardı geçen ay. Ankaralılar için eşsiz bir yer İstanbul. En basiti masmavi bir denizi var bizden farklı olarak, değil mi? ;)Bir de iş dünyasının kalbinden bahsediyoruz. Şöyle ki; beynin istediğin kadar çalışmaya odaklı olsa da kalbin atmayınca işler kolay kolay yürümüyor. Bu 3 tarafı çevrili kalbin kazandırdığı isimleri paylaşmak istiyorum sizlerle bu yazımda. Belki bir kısmınız biliyorsunuz, belki hiç bilmiyorsunuz. Olsun, bilmeyenlerle paylaşalım, bilenlere tekrar hatırlatalım diye düşündüm ben de… 😉

ERDEM GENÇ

20 yaşında patron olan başarılı bir genç. Aynı isme sahip bir de kitabı mevcut. Benden bir mini tüyo ;): Gelecek sene daha farklı bir konsept ile yeni kitabını piyasaya sürecek kendisi. Ayrıca Hürriyet İK’da da 19 Ağustos 2012 tarihinde yayınlanmış olan, şirket organizasyonları için akıllı ve sevimli çözümler üreten, lokasyon fark etmeksizin çalışabilen bir firması var. Heyecanlı, egosuz, dinamik, yaptığı işi seven, twitter’da perşembe günleri gerçekleşen #IKSohbeti’ni kaçırmayan biri. Bence takipte kalınmalı 😉

ERTUĞRUL BELEN

Speed Networking’i Türkiye’ye kazandıran isim. Ayrıca kendisinin bir seminerine katıldıktan sonra JCI’ya dahil olmaya karar verdiğim için, kendisinin yeri bende daha farklıdır ki daha önceki bir yazımda kendisinden bahsetmiştim. Onun da Taylan Demirkaya ile birlikte yazdığı bir kitabı çıktı. Adı: Girişimciliğin Altın Kuralları. E kendisini tanıyanlar girişimcilik konusundaki başarılarını mutlaka bilir. Ben de yazılı bir metinin bulunmasının dahi zor olduğu bir alanda, eşsiz bir kaynağa imza attığı kanısındayım. Üstelik onun da gelecek sene için büyüleyici planları var. Bence takibe devam edilmeli 😉  

BARIŞ KILIÇARSLAN

Kendisi bir Tony Robbins hayranı ve aynı zamanda İzgören Akademi ve Remax Eğitmeni. Şöyle söyleyeyim, tanıdığım en hızlı konuşan insan. Ben hızlı konuşmasını bilgi çokluğundan ve insanlarla paylaşma isteğinden kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Öyle ki sohbet etme fırsatına erişebildiğim birkaç saat bana çok faydalı bilgilere sahip olmamı sağladı. Bence takipte kalın, kendisinden öğrenebileceğiniz çok şey mevcut ;).

Aslında yeri yerinden oynatacak, yeni bir düzen yaratabilecek ve günümüzdeki insan kaynağını çok ileriye taşıyabilecek pek çok isim var iş dünyasında. Bir hafta bana bu dinamik üç insanı kazandırdı. Ben de size kazandırmak istedim 😉

Bol “değer”li günler,

Merve

One thought on “KALBİ ATAN İSTANBUL

  1. Merhaba.

    Ben de Barış Kılıçarslan’dan eğitim alma şansı yakalamış bir kişi olarak ve bunun pek te taze olması sebebiyle, hızlı konuşmasından ziyade akıcı, bir o kadar da net ve anlaşılır konuştuğuna şahit oldum. tarafıma mükemmel bilgiler aktarılmış 5 gün.. Teşekkür ederim. Kesinlikle takipte kalınmalı.
    Sevgiler, saygılar..

Bir Cevap Yazın

