YENİ NESİL İK ZİRVESİ

 HR Dergi’nin düzenlemiş olduğu Yeni Nesil İK Zirvesi’ne az bir zaman kaldı. İtiraf etmeliyim ki bu zirveyi sabırsızlıkla bekliyorum çünkü diğer İnsan Kaynakları Zirveleri’nden farkı 30 yaş altı gençlere yönelik olması. Hazır yönetim modelleri yeni nesil üzerine kurgulanmışken bu şekilde bir zirve düzenleniyor olması, bana sorarsanız, oldukça çarpıcı ve çekici olmuş.

30 yaş altındaki dinamik İK grubunu davet eden zirvede yok yok :). Eşsiz konuşmacıları bir araya getiren zirve, network, eğlence ve heyecanı aynı anda tattıracak gibi gözüküyor. HR Dergi’nin sitesinden ulaşabileceğiniz programda, ben en çok Belgin Ertam ve Murat Demiroğlu’nun konuşmaları için sabırsızlanıyorum.

12 Haziran’da görüşmek dileğiyle 😉

Bol “değer”li günler,
Merve

Bir Cevap Yazın

