İK DÖNÜŞÜMÜ

İnsan kaynakları gündemine bomba gibi düşen İK Zirvesi Dönüşüm Zamanı’nın etkileri bence hala devam ediyor. Tabi bize böyle bir zirve sunduğu ve katılamayanlar için online izleme imkanı sağlayan MCT’ye tekrar teşekkür ediyorum, o ayrı. Ama benim en çok mutlu olduğum konu Dave Ulrich’in zirve içerisinde yer almış olmasıydı. 

Konuyu Dave Ulrich’e getirdim çünkü İK Yetkinlikleri gibi başarılı bir kaynaktan sonra bugün kitabevi raflarında “İK Dönüşümü” isimli kitabı ile karşılaştım. Kendisi kütüphaneme bu akşam katılmış bir üye olduğu için içerik hakkında yorum yapmıyorum ama incelerken Türkiye’ye özgü vaka çalışmalarının olması dikkatimi çeken noktalardan biriydi. Bence İK profesyonelleri, şirketlerdeki İK organizasyonunu kurabilme hakkında tatmin edici bir kitaba daha sahip oldu ;).  

Bol “değer”li günler

Merve

Bir Cevap Yazın

