İK ZİRVESİ’NİN ARDINDAN…

Bir İK Zirvesi daha geride kaldı. Zirveye katılamayan biri olarak canlı yayın ve twitter paylaşımlarının son günlerde sıkı takipçisi olduğumu söyleyebilirim. MCT’yi bu başarılı organizasyonu için tebrik etmenin dışında umarım dönüşüm gerçek hayatımızda da var olur dileğini dilemek istiyorum. Peki, zirveden neler kaldı? 

Bunu yazan son kişi ben olmalıyım aslında ama dedim ya sosyal medyanın oldukça aktif kullanılması beni de birkaç satır karalamaya iteledi. Benim dışımda ilk satırları karalayan ve kendisinde kalan 16 etkiden bahseden İpek Aral Kişioğlu’nu da unutmamak lazım :). http://www.kaynagiminsan.com/ linkinden kendisinin “16 konuşmacı ve 16 tweet” yazısına ulaşabilirsiniz. Ayrıca daha öncesinde de belirttiğim gibi sosyal medya fazlasıyla aktif kullanılmış ve zirve için bir ciddi bir paylaşım bloğu oluşturulmuş :). http://www.ikzirvesiblog.com/ linkinden de tek tek paylaşılan konular ile ilgili mini yazıları bulabilirsiniz. Zirveyi kaçıranlar için oldukça ideal değil mi? 

Bol “değer”li günler

Merve

One thought on “İK ZİRVESİ’NİN ARDINDAN…

Bir Cevap Yazın

