ANKARA’DA RİTMİ KEŞFEDİN

Ankara’da gelişim ve değişime hasret bir insan olarak biliyorsunuz yakalayabildiğim tüm etkinlikleri sizlerle paylaşıyorum. Fakat bu sefer paylaşacağım etkinlik diğerlerinden biraz daha farklı 🙂 

“Kurumsal Genç Fırsatlar” isimli yazımda size Alarko ve genç çalışan fırsatlarından bahsetmiştim. Genç çalışanlarından oluşan Alarko İstikbal Klübü’nün yine başarılı bir girişimde bulunduğu inancındayım. 9 Ocak Pazartesi günü saat 19:00’da “Ritim Terapisi” ismi ile karşımıza çıkan aktivite, basit bir ritim eşliğinde başlayarak içsel dengemize çözüm bulma amacı gütmekte. Tabi eğlenceli bir atmosfer de yanında promosyon olarak bize sunuluyor. Üstelik etkinlik sadece Alarko çalışanlarına değil, tüm katılımcılara açık :).

Ritim Terapisi’ni ilk duyduğumda keyifli olacağına emindim çünkü daha öncesinde katıldığım bir kongre esnasında da ritim çalışmalarını yapmış ve oldukça keyif alarak ayrılmıştım. Ben yine aynı tadı hissedeceğim inancındayım. Ankara’da olup katılmak isteyen kişiler detaylarına facebook grubu üzerinden ulaşabilirler.

Bol “değer”li günler

Merve

Bir Cevap Yazın

