İnsan Kaynağı Kıt Kaynak

Geçen hafta uzun süredir ziyaret etmediğimi fark ederek D&R’ın kapısını çaldım. Şevkle gittiğim iş dünyası bölümünde aslında biraz da hayal kırıklığı yaşadığımı belirtmek istiyorum. Farkında mısınız, İnsan Kaynakları Yönetimi hakkında Türkçe veya çeviri kaynak ne kadar az… D&R’a girdiğimde mini bir rafın İK’ya ait olması, Türk yazarların ve / veya çevirilerin az olması ve çoğu kitabı okumuş olmam ben de biraz mutsuzluk yarattı.

Keşke akademik yazarlar daha çok paylaşsa ve / veya deneyimli profesyoneller yaşadıklarını, okuduklarını bizlerle paylaşsa, ne güzel olur değil mi? Hatta Yenibiriş’in İş rehberinde bu konu ile ilgili de bir “çağrı makalesi” mevcut. Ben, merakla takip ettiğim blog yazarlarını aynı makale içerisinde bulmanın da etkisi olsa gerek, oldukça keyif alarak okudum. Bu nedenle sizlere de tavsiye etmek isterim. 

Bu arada D&R ziyareti sırasında yan tarafta resmini gördüğünüz kitabı o mini raftan kendi kütüphaneme ekledim. İtiraf ediyorum henüz yarısına gelebildim ancak iş dünyasında karşılaşılabilecek kişilik tipleri ve hatalı davranışları öngörme / düzeltme konusunda verdiği örnekleri oldukça başarılı. Bu nedenle bu kitabı da kütüphanede yer alabilecek kitaplar arasına koyabileceğimiz kanısındayım :). 

Bol “değer”li günler

Merve

Bir Cevap Yazın

