Doğum Günü Eseri “İlk Kitabım: İK Yazılarım”

Dün 24 Eylül’dü. Benim doğum günüm. Bu seneki doğum günümün farklı olmasının nedeni ise istediğim yaşta, istediğim işte, sevdiğim şeyleri yaptığım ve/veya yapabileceğime inandığım, “hedeflerini gerçekleştiren işte bu insan” diye gösterildiğim bir yıl olmasıydı. Nasıl bu kadar emin ve mutlu konuştuğumu sorgulayabilirsiniz, hemen açıklayayım :). Yan taraftaki resimde elimdeki kitap dikkatinizi çekmiştir diye düşünüyorum. O kitap HRoad’un hepsi. Yani tüm yazılarım… Yani ben… Yani hayalim, hedefim… Yani “İlk Kitabım: İK Yazılarım” isimli kitabım. 

Gerçekten muhteşem bir doğum günü hediyesi değil mi? Bir insana hayalini paket yapıp verebildiğinizi düşünün. Nasıl bir coşku ve mutluluk selidir kim bilir… Benim için bu kitabı görmek de aynen bu duyguyu yaşattı. Sizlerle paylaşmadan yeni bir İK içerikli yazı yazmak istemedim çünkü hem böyle arkadaşların varlığının bilinmesini hem de dileklerin sadece mum üflerken dilenmesinin yeterli olmadığını hatırlatmak istedim. 

İşiniz insanlarla ilgili olsun olmasın, insanlardan ve hayallerinizden lütfen vazgeçmeyin. İkisi de gerçekten çok değerli. İki sene öncesine kadar yazabileceğime emin değilken şimdi elimde bir kitap ile fotoğraf çekinebiliyorum. Hatta belki ileride bir seri ile karşınıza çıkabilirim.

Çıkabilir miyim 🙂 

Bol “değer”li günler

Merve

Bir Cevap Yazın

