KAYNAĞI İNSAN “İPEK ARAL KİŞİOĞLU”

Evet, yaz sıcaklarında hala kavrulmaya hazır bir bedenimiz olsa dahi eylül ayı geldi çattı ve şu an kendini hissettirmekle meşgul. Öğrenciler için yeni başlangıçların, şirketler için yeni bir yıla hazırlanmanın olduğu bir ay içerisindeyiz. Aslında bu ayın ilk yazısında size kurumların yeni döneme hazırlık evresinden bahsetmek istiyordum ama öyle bir video izledim ki sizlerle paylaşmadan geçmek istemiyorum. 

İpek Aral Kişioğlu’nu biliyorsunuzdur. Kendisi 2010 Blog Ödülleri ikincisi bir İK profesyoneli olmanın dışında benim bloğumu keşfeden, tablet seminerleri ile meşhur, üniversite öğrencileri tarafından fazlasıyla sevilen (ve inanıyorum ki kendisi de fazlasıyla onları sevip) il il gezmekten çekinmeyen gerçek bir İKcı. Madem üniversite tercihlerinin açıklandığı ve şirket rotalarının çizildiği bir ay içerisindeyiz kendisinin websitesinde yayınladığı 5 dakikalık videosunu sizlerle paylaşmak istedim.

Hayat yaptığımız seçimler doğrultusunda bize rol dağılımı yapıyor, öyle değil mi? Eğer insan kaynakları alanında kendinizi geliştirmek istiyorsanız veya insan kaynakları alanına daha fazla ilgi duyduğunuzu hissediyorsanız öncelikle bu 5 dakikalık videoyu izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum. Ve lütfen sadece bu video ile sınırlı kalmayın. Hem ulusal hem uluslar arası anlamda gerçek bilgilerin toplandığı bir websiteye (Kaynağım İnsan) sahip olduğu için İpek Hanım’ın yazılarını da okumalısınız

Bol “değer”li günler
Merve

One thought on “KAYNAĞI İNSAN “İPEK ARAL KİŞİOĞLU”

Bir Cevap Yazın

