AŞK-2

JCI’ın en güzel tarafı nedir biliyor musunuz: Yeni insanlarla tanışıp yeni fikirler elde etmek. Nisan ortasında Ankara şubesi olarak gerçekleştirdiğimiz eğitim zirvesinde de yeni insanlarla tanışmanın doyumuna ulaştığımı söyleyebilirim. Bu yazıyı yazmamdaki sebep de yeni tanıştığım birinin bana eski yazılarımdan (AŞK) birini hatırlatmış olması …

AŞK isimli yazımda 68 yaşındaki Kaan Dericioğlu’nun mesleğine duyduğu hayranlık ve bu hayranlığının getirisi olan başarıdan bahsetmiştim. Geçen haftalarda da “junior” Kaan Dericioğlu ile tanıştım. Akıllı ve ne istediğini bilen bu “junior adam”, dünyanın en iyi firmalarından birinde çalışırken bile hayalindeki mesleği yapmanın arzusunu taşıyordu. “Çalışırken beni tek gülümseten şey, sabah işe giderken önünden geçtiğim otomotiv firmalarıydı” cümlesi kulağımda hala çınlıyor.

Buradaki tutkuyu hissedebiliyor musunuz bilmiyorum ama ben gayet net bir şekilde hissediyorum. İlk fırsatında daha az maaşla daha mutlu olabileceği mesleğe geçişini gerçekleştiren ve asla pişmanlık duymayan birinin hikâyesini dinlemek gerçekten büyük bir mutluluk benim için. Çünkü sevmeden yapılan bir işin bir süre sonra gözümüzde büyüyebileceğine ve ilerleyen aşamada hayattan zevk alamama noktasına kadar varabileceğine inanan biriyim.

Bu arada şu anda çok daha iyi kazanıyormuş. Bu da aldığınız riskin ve tattığınız aşkın getirisi olsa gerek :).

Bol “değer”li günler

Merve

Bir Cevap Yazın

